vineri, 23 ianuarie 2009

De un an si 3 luni , pentru mine s-a modificat centrul universului....iar eu nu mai sunt "buricul pamantului" ...acum el e : Bubu!
Nu imi vine sa cred cum ti se schimba dintr-o data sistemul de valori...e incredibil : tu personal treci in plan secund pentru TINE!
Nu ai timp sa te gandesti ...stai frate ca eu nu pot sa am grija nici de mine , dar de altcineva...si apare chestia aia mica , total neajutorata ,roz , cu manutele alea mici , cu ochii mari si ....si gata , ti se taie picioarele , ti se inmoaie inima si te transformi!!! In parinte! Si de aici incolo , sa vezi distractie! Ciudat e ca nici o data si nici o secunda nu iti va parea rau ... ( cel putin pana acum , dar nu-mi fac griji nici de acum inainte).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Auzi la el pretenţii şi aspiraţii:
SĂ RĂMÂNĂ BURICUL PĂMÂNTULUIŞtii vorba cu:
N-AI SĂ VEZI?....adică un fel de: SPERAI MATALE, DA' SPERAI DEGEABA!