vineri, 24 aprilie 2009

Tara fara speranta...(ep.1- "Dorel")


Nimic nu merge in tara asta.... Pana acum ma gandeam ca este exclusiv vorba de rea vointa ( pai ce , buzunarele statului sunt mai smechere ca ale mele?) , dar am ajuns la concluzia ca multe nenorociri care se infaptuiesc in tara asta se datoreaza si prostiei si nesimtirii. La noi nesimtirea a ajuns la cote inimaginabile , iar coroborata cu prostia enorma a unor conationali da rezultate naucitoare. Dupa ani de zile in care a fost un fel de groapa intinsa pe doua benzi , o anume strada( maricica si foarte circulata) din sectorul "X" , a fost in sfarsit asfaltata acum cateva luni(a si durat cateva luni procesul de asfaltare). Circuland aproape zilnic pe respectiva strada, am apreciat acest lucru foarte mult ....pana de curand , cand a rasarit un sant perpendicular manufacturat de o echipa de "Dorel". Au lucrat ei ("Doreii") vreo 2-3 zile dupa care gata...a ramas in urma santului mare un sant mai mic ( de vreo 10 cm adancime asa...). Zic...Ok , urmeaza sa se asfalteze in urma lor, logic.De parca ar fi ceva logic in tara asta. Si uite asa a ramas de vreo 2-3 saptamani. Si uite asa in fiecare zi am deosebita placere sa-mi rup masina si gatul ( eu impreuna cu cateva mii de soferi , zilnic) in mirificul sant. Pana la un moment dat as putea sa inteleg ...dar , ma gandesc...daca maine as lua un excavator si as face un mare sant prin "batatura"/curtea/casa/apartamentul/cocina in care locuieste modelul asta de "Dorel" si as pleca fara sa dau nici o explicatie ....n-ar ramane "bivolul" scarpinandu-se dupa ceafa aia lata si gandindu-se :" Ba, ceva nu e in regula!"(oare?).
De ce e asa greu sa realizezi ca in urma ta zeci , sute,mii de persoane or sa aiba de suferit (Ia mai da-i draqu' de imbuibati cu masinile lor cu tot! )
Cati oameni n-au murit pe soselele din tara asta din cauza unor lucrari nesemnalizate/gauri lasate ca atare, etc.?
De cate ori nu s-a intamplat sa ramana cartiere intregi fara apa/curent/gaze din cauza unui"Dorel" care a dat cu harletul fara sa se gandeasca .... "Nu stiu Domne' , eu am de facut un sant aici , ce ma intereseaza pe mine ca am spart conducta asta? Da-o draqu' , s-o repare aia de au pus-o in calea santului meu! ....Eu sunt doar un muncitor necalificat, vorbiti cu sefu'." Necalificat, necalificat , da cum te-ai calificat sa traiesti pe Pamant , cum te-ai calificat sa te numesti om? Ar trebui sa se instituie un test pt. fiecare individ : meriti sau nu meriti sa respiri aerul din tara asta? Cred ca ar scadea drastic populatia tarii daca ar fi pe bune!

Romania e o tara EXTRAORDINARA....pacat ca e locuita ( de romani)...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmmmm, auzi bre matali ce eşti tu matali, văz ca dai ghini la tasti....hihihi
SĂ-ŢI TRĂIASCĂ BĂIETU!

Aurel ULMEANU spunea...

Sa-ti traiasca si matali!

zam77 spunea...

Foarte reprezentativ pentru Romania!!!!Ceva asemanator am vazut si eu de multe ori dar nu am avut aparatul foto la mine!