luni, 27 aprilie 2009

Ajutati un biet nevoias....

Vreau si eu 2 bilete la "Egoistul".Ce o fi frate asa greu ?! Ma chinui de vreo 2 ani sa gasesc si eu bilete la piesa asta la TNB. Vreau si eu sa-l mai prind pe maestrul Radu Beligan live... Tot incerc sa inteleg cum functioneaza circuitul asta al biletelor la piesele de teatru "strategice" si de ce ( rar , cand ma mai duc si eu la teatru) nu reusesc sa prind si eu exact la ce vreau sa vad ( Stii , iubita , nu mai aveau bilete la X , dar am luat la Y , ca tot eram acolo -- Nu,nu stiu despre ce e vorba , dar ce mai conteaza , am gasit bilete ). O fi vreo"mafie" si in cazul biletelor la teatru? Pe cine trebuie sa omor pentru doua bilete la "Egoistul"?? Off...

PS : Ajutati-ma si pe mine cu 2 bilete la "Egoistul" ("...nu nimeni nu ma vrea,ta na,na na,na na....").

Un comentariu:

Anonim spunea...

http://bazar.regielive.ro/diverse/bilete_teataru_egoistul_03_05_2009-1578394.html
:)